Pagina's

maandag 12 maart 2018

dikke knuffel


Voor dit kaartje heb ik hetzelfde model kaart gebruikt als vorige week, alleen heb ik nu het dubbele kaartje op de voorkant dichtgeplakt en er een soort van envelopje van gemaakt waar je een kaartje in kunt doen.
Ik heb er een bandje op geplakt zodat je er ook wat geld achter kunt steken.


Ik heb dit kaartje heel rustig gehouden want er zijn ook immers ook mensen die dit soort kaartjes heel mooi vinden en niet zo van het hele drukke zijn.
Het plaatje met de roos komt van Syta van Gelderen

De verjaardagstekst komt uit de handlettering set van Craft Sensations


Om dit kaartje toch iets extra's te geven heb ik de randjes bewerkt met 
Glitter kiss dit geeft toch wel een heel gaaf effect.


Deze Craft Sensations materialen heb ik gebruikt op mijn kaart.






Groetjes!! 


1 opmerking: