Pagina's

zaterdag 4 december 2021

kerst doosje

 


Goede middag,

Ik heb nogmaals het piramide doosje / simpel doosje gemaakt maar nu in kerst thema,  dit is echt een favoriet van mij, in een handomdraai een cadeau doosje in alle maten te maken.

Bekijk ook mijn oude post: http://craft-sensations.blogspot.com/2021/07/simpel-doosje.html

Voor dit doosje heb ik papier van 11 cm x 30.5 cm gebruikt.



Ik heb het rood groene kerstblok gebruikt lint en sequins je hebt dus echt niet veel nodig voor een leuk en snel resultaat hier en daar zitten stukjes 3d tape onder.

De randjes van de voorkant heb ik ingesmeerd met tipex, als je gesso hebt kun je dat natuurlijk ook gebruiken. Tot slot heb ik er een lintje door gehaald en kan de leuke lange tag ook uit hetzelfde blok er mooi aan als het doosje gevuld is.

Groetjes Patricia



wat heb ik gebruikt: 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten