Pagina's

donderdag 10 januari 2019

napkin fold box



Soms wil je iemand wel eens een klein presentje geven, omdat ze jarig zijn, om te bedanken of gewoon omdat iemand het verdient.
Ik vind het leuk om dan zelf  iets te maken, deze keer heb ik een kado doosje gemaakt met cardstock, metalic cardstock en design papier van Craft Sensations.


Het patroon van dit doosje kwam ik tegen op you tube
wil je het ook graag eens maken zoek dan op you tube naar napkin fold box
dan kom je daar verschillende filmpjes met tutorials tegen over dit doosje tegen.


Als je de deksel er af haalt zie je het leukste deel van het doosje, je moet het doosje op een speciale manier open vouwen om te kunnen zien wat er in zit.



Als je het doosje open vouwt dan geeft dat een leuk effect, door te spelen met verschillende papiertjes wordt het effect nog leuker
Ik heb hierbij het design papier en metalic cardstock van Craft Sensations gebruikt


Je kunt het doosje vullen met chocolade of een ander leuk kadootje
Doordat de bovenkant dicht gevouwen is als je de deksel er af haalt zie je niet meteen wat er in het doosje zit en is de verrassing nog groter als ze het open vouwen.





De tekst "simple pleasures feed the soul"is niet van CS
Omdat ik dit doosje speciaal voor iemand voor een bepaalde gelegenheid gemaakt heb ik een andere tekst gebruikt.



Gebruikte Craft Sensations materialen


Ik heb gebruikt het paper pad
 "soft romance"
Omdat ik dit doosje al een heel tijdje geleden gemaakt heb is het papier inmiddels al van een iets oudere serie

en het bruine metalic cardstock





Groetjes 


9 opmerkingen: