Pagina's

zaterdag 24 november 2018

Kerstkaart gemaakt met embossingfolder en 3D paint

Hoi allemaal

Ik heb vandaag weer een kerstkaartje voor jullie om te laten zien, deze kerstkaart heb ik gemaakt met de kerst embossingfolders en de 3D pearl paint.


De basis van deze kaart is heel makkelijk die bestaat uit Metalic cardstock, design papier en nogmaals metalic cardstock

Daarna heb ik een stukje aquarel papier op maat gesneden (A5 formaat)
Ik heb 3 verschillende kleuren blauwe 3D pearl paint uitgezocht
In het filmpje onder aan deze pagina kun je zien hoe de achtergrond gemaakt is 
met de 3D pearl paint en hoe je de tekst goed eruit kan laten springen.





De bloemen heb ik gemaakt met de kerstroos stempel uit de kerst serie.
Deze heb ik met donkerblauwe inkt gestempeld en uitgeknipt en daarna gekleurd met licht blauwe
3D pearl paint. Voeg een klein beetje water toe als je in gaat kleuren met de verf, dan kun je de verf iets makkelijker uitsmeren.

De blaadjes van de bloem heb ik iets verder ingeknipt op het gestempelde lijntje zodat wanneer je de bloem op gaat bollen de blaadjes mooier gaan vormen en los van elkaar komen zodat je meer diepte in je bloem krijgt.



In dit filmpje laten we zien
 hoe je met de 3D pearl paint
 een achtergrondje op kleur kan brengen.


Groetjes





Gebruikte CS materialen













10 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan, zo leer ik nog eens wat, bedankt voor het duidelijke filmpje. Ik heb mij meteen maar geabonneerd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Angelique, fijn om te horen dat het duidelijk over komt op het filmpje. Je kunt ook zoveel leuke dingen doen met die verf, dus er volgt vast nog wel meer 😉

      Verwijderen
  2. Tweede keer dat ik Iw dat je se 3d paint gebruikt!
    Fijn om ideeën op te doen, ik heb die paint ook, maar gebruik het bijna niet.
    Dit idee ga ik heel gauw uitproberen!!
    Ik vind het een super mooie kaart.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, ja je kunt echt hele leuke dingen met de verf doen. En dat gaan wij jullie de komende tijd zeker laten zien.

      Verwijderen
  3. Leuke ideeën opgedaan dank zij het duidelijke filmpje. Bedankt. Ben meteen abonnee geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart. Bedankt voor de duidelijke uitleg en inspiratie om eens wat anders te doen met deze verf.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wies, leuk om te horen. Er is nog veel mogelijk met deze verf dat gaan we jullie de komende tijd allemaal laten zien dus hou het blog maar goed in de gaten.

      Verwijderen
  5. Hallo, Ik zou graag willen weten waar ik de 3D pearl paint kan kopen. Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen