Pagina's

woensdag 22 april 2020

Journaling Designpad


Er komen hele gave journaling designpads van 30x30 uit met prachtig papier voor achtergronden en allerlei pagina's met uitgestanste plaatjes die je in je journal kan gebruiken.
Ik ben echt een beetje verslaafd geraakt aan dit blok want je kan er alle kanten mee op.
In mijn journal neem ik jullie een aantal maanden mee, zo wordt het een mooi maandoverzicht.

 Op deze voorpagina van 2020 heb ik een achtergrondje gemaakt met modeling paste, die ik op kleur heb gemaakt met de watercolor uit tubes en een stencil. 
Ook de houten deco geef ik kleur met die watercolor.


De achtergrond van januari bewerk ik met een tekststempel en kan het niet laten om wat washi-tape te gebruiken.


Ken je dat: een vol hoofd en steeds het gevoel dat je wat vergeet?
Daarom hoort voor mij een braindump pagina echt in mijn journal. 
Hier kan je alles wat in je hoofd zit op papier zetten.
Op deze pagina en de pagina ernaast voor februari heb ik de modeling paste blauw gemaakt.


Tussendoor kan je in deze journal bijhouden of je gezond bezig bent met de handige trackers die in het journalingpad zitten en er zitten handige lijstjes in voor bv To do en Movies.


Wil je een weekoverzichtje waar je wat afspraken kan noteren dan kan je die gewoon tussendoor maken met de journaling stampels.


Ik ben dol op reizen dus een Travel pagina kan natuurlijk niet ontbreken.
Hier kan ik een lijstje maken van de plekjes waar ik nog heen wil reizen.



Op deze pagina ga ik de boeken noteren die ik nog wil lezen en kan ik nadenken over wat voor mij een perfecte dag is...
Dan begint maart alweer en zijn de hartjes op de achtergrond roze geworden.


Ik vind het superleuk om pockets te maken in mijn journal waar ik dan wat in kan bewaren of leuke briefjes in kan steken. Hier maak ik een vakje waar ik een papiertje in steek met Ideas, zo kan ik nog een keer ideeën die in mijn hoofd zitten opschrijven.


Vind jij loaded envelopes ook zo leuk? Ik dacht ik ga gewoon proberen om een kleine versie in mijn journal te maken...


Ik maak eerst van schuin afgesneden velletjes papieren vakjes door gewoon de zijkanten in te lijmen en ze op te plakken en de onderkant van de pagina vouw ik daar even overheen en dan weer terug zodat ook daar een randje ontstaat waar je iets achter kan steken.
Superleuk om te maken en van allerlei plaatjes uit het journaling pad in te stoppen.




Ik hoop dat ik je met deze pagina´s heb kunnen inspireren om toch ook te starten in een journal of misschien heb je gewoon weer nieuwe ideeën gekregen en dit kan je natuurlijk ook gewoon op een kaartje toepassen. Deel je op de Facebookpagina jouw journal? 
Ik ben heel benieuwd wie er in deze groep journalen.

Creatieve groetjes,



Ik heb de volgende producten gebruikt:














3 opmerkingen: