Pagina's

woensdag 8 maart 2017

Storage box


Hallo allemaal

Vandaag staat de storage box van Craft Sensations centraal op de facebook pagina



Deze storage box is gemaakt van stevig chipboard en beplakt met kraft papier.
Het enigste wat je hoeft te doen is deze leuk bekleden met papier, of verf.
Ik heb hem beplakt met cardstock en design papier.









Ik heb deel voor deel opgemeten en het creme papier een 0,5cm kleiner gesneden dan de opgemeten maat.
Het design papier heb ik weer 0,5cm kleiner gesneden dan het cardstock .
Het is wel even een werk maar met een mooi resultaat.
Daarna heb ik het kastje verder aangekleed met leuke stansjes en bloemen.

Ik heb bij deze storage box de volgende Craft Sensations materialen gebruikt.

Storage box



Design paperpad 30cm x 30cm
Dandy Retro


Linnnen cardstock wit


Een hele fijne dag nog!!


Groetjes





Geen opmerkingen:

Een reactie posten