Pagina's

vrijdag 19 november 2021

Achter grond maken met de Water Sticks.......


Hoi Hoi Vandaag een kaartje waar ik een keer geen design papier bij gebruikt heb.
maar de achtergrond met de art sensations water sticks .
Best wel een keer leuk om te doen .En het is ook niet zo moeilijk .
Ik zal het jullie hier uit leggen.



Gebruik wel het aquarel papier .
Je gebruikt best wel wat water en door het cardstock zou het zo gaan scheuren .




Gewoon met wat verschillende krijtjes wat erop krassen .
en dan met een water pen (kan ook gewoon een kwast en wat water gebruiken)
ga je er overheen hoe meer water hoe lichter het gaat worden.



Op een paar stukje gebruikte ik nog een sjabloon even inkleuren en ook weer met water uitvegen.




Daarna hier en daar nog wat stempels gebruiken .
en met een zwarte stift maakte ik een lijntje erom heen en wat druppels met stift of wat inkt .






Het kikkertje kleurde ik ook met dezelfde kleur sticks in en met water uitvegen .




De tekst stempel is deze leukerd .
Vond hem hier wat groot voor dus knipte ik hem uit .




Op plakken op een dubbele kaart en nog wat gemstones erop (glitter steentjes )
en klaar is de kaart :)






Gebruikte materialen .





Groetjes Marcella




2 opmerkingen: