Pagina's

zaterdag 9 oktober 2021

toffifee doosje

 

Goede morgen,

vandaag deel ik met jullie een kleine "gift" ik heb een Toffifee doosje opgepimpt als klein cadeautje. Ik heb eerst de randjes van het buitenste doosje wat opgeschuurd en heb deze naar  na voorzien van goud kleurige metallic water verf.

Ik heb het doosje opgemeten en het design papier 2/3 mm kleiner gesneden en dit vervolgens op het doosje en ook aan de zijkanten geplakt.


In het midden heb ik een kaartje geplakt uit het paper collection block en de randjes "oud" gemaakt. Boven en onder de kaart heb ik een  halve doiley geplakt.
Verder heb ik het geheel nog vast gezet met nietjes voor de sier, alles zit ook stevig vast met tape.

Ik heb voorop ook een pocket hier heb ik een hoek uit designpapier gescheurd en dat in de hoek vast geplakt, en vervolgens de labels erin gestopt. 


Boven in heb ik op het "chocolade" doosje nog een tab geplakt met de tekst eat me. ik heb er nog geen bestemming voor, ik heb hem neutraal gelaten maar mocht ik deze toch bv gebruiken voor een verjaardag kan ik de label nog wisselen voor een andere tekst.
altijd handig om nog iets achter de hand te hebben.



groetjes Patricia.

Wat heb ik gebruikt:




2 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt, zoiets is toch ook veel leuker om te geven of te ontvangen dan in de normale verpakking.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen