Pagina's

zaterdag 12 september 2020

Label album in potje

 

Goede morgen,

in de vakantie heeft het hoofdkantoor gevraagd of iedereen wat wilde opsturen voor in de showroom, ik ben meteen aan de slag gegaan om iets te maken.

Ik kon het niet laten het jungle blok er weer bij te pakken. Dit potje had ik bewaard in de vakantie, omdat er zo'n mooie zwarte rechte dop op zat.

Ik ben ook erg gek op labels dus ik heb er een label boekje ingedaan, deze labels had ik nog liggen je kunt ze natuurlijk ook makkelijk zelf op maat  snijden (op maat van je eigen potje)

De deksel heb ik versiert met spulletjes die ik nog had liggen in dit thema, en in het potje heb ik groene kraaltjes gedaan van craft sensations voor een leuk effect.

Het rondje heb ik uit het papier geknipt en als soort "etiket" op het potje geplakt.



Op de voorkant zitten stickers, deze heb ik eerst op kraft papier geplakt en toen uitgeknipt, ik heb 6 labels gebruikt, en deze heb ik gebonden met een bindring. Op alle voorkanten heb ik designpapier geplakt, 0,5 cm kleiner als de label en de hoekjes afgerond met een pons. 

Op de achterkanten heb ik metallic papier geplakt deze zijn qua maat hetzelfde, hierop heb ik een stempel met camera gedaan zo zie je waar de foto's komen. En ik heb deze voor sier vast gezet met een stukje washi tape.



wat heb ik gebruikt:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten