Pagina's

woensdag 3 november 2021

Fluffy

 

Ik ben gek op deze Hooglanders, ze zijn stoer maar lijken tegelijk zoooo aaaibaar en fluffy.
Bij het thema van deze maand kan je weer aan van alles en nog wat denken...
Ik denk aan zachte dekentjes op de bank, heerlijke warme pantoffeltjes met bont of andere beestjes die ook zo fluffy en schattig zijn. Ik ben heel benieuwd hoe jullie pagina's eruit gaan zien!


Ik heb met het prachtige papier gecombineerd met elementen uit het nieuwe zwart-wit designpad.
Wat jute gerafeld en erachter vast gemaakt en het lijkt alsof die paperclip alles bij elkaar houdt.


Op de rechterpagina heb ik een theefilterzakje verwerkt, zo komen sommige thema's gewoon weer terug in mijn herfstjournal. Verder zie je weer losse elementen uit het designpad.


Geniet van alle fluffy dingen die je in het leven tegenkomt,


Ik gebruikte deze materialen van Craft Sensations:








1 opmerking: