Pagina's

woensdag 9 september 2020

Durf te dromen

 


Hoi allemaal, dit keer wilde ik weer eens een journal-pagina laten zien en toen ik eenmaal lekker bezig was werden het er gewoon 4 dus ik laat ze allemaal even zien...
Ik begin een nieuw thema met een voorblad. 
Hier kan je het thema of de maand eventueel nog opzetten.


Ik ben begonnen met de 2 pagina's die naast elkaar komen te liggen in het journal.
Ik had mijn perforator niet meegenomen dus er zitten dit keer nog geen gaatjes in.


Ik begin met bedenken waar ik ongeveer de plaatjes wil plaatsen op het blad en maak dan de watercolor achtergrond zo dat de plaatjes er mooi opvallen. Als de watercolor droog is, maak ik spetters in dezelfde kleur. Hier heb ik donkerblauw gemengd met een beetje zwart en veel water.


Op de achtergrond zie je nog modeling pasta met mijn favoriete hartjes-stencil.
Natuurlijk mogen washi-tapes niet ontbreken, ben erg blij met deze donkerblauwe.


Ik stempel wat met de tekststempel en het wolkje uit een nieuwe stempelset.


De bakers twine zet ik vast met een knijpertje.


Ik combineer papier van het paperblok en een klein blokje van 10 x 10 cm.
        

Zoals je op de 1e foto zag heb ik op het voorblad een pocket gemaakt 
waarin ik dit mooie kaartje heb gestoken...


Zodat je eerst alleen de tekst: Look at the stars kan lezen.


Op de achterzijde maak ik nog een pagina met meerdere plaatjes uit het paperblok.
Toen ik een heel klein meisje was wilde ik indiaan worden dus dit plaatje moest er gewoon in komen.
Ik heb in de afgelopen 2 jaar geleerd om beter te luisteren naar wat ik nodig heb en dat ik best mag dromen over de dingen die ik echt heel graag zou willen maar dat je niet alleen moet durven dromen maar ook gewoon eens de sprong moet durven wagen. 
Ik droomde al heel lang over een rustig plekje waar we samen konden relaxen en genieten van de natuur om ons heen, zo blij dat dit plekje er nu is, daardoor kan ik echt bijtanken.

Ik wil later liever zeggen oeps dan spijt hebben over iets wat ik niet heb gedaan...
Waar droom jij over?

Lieve groetjes,


Deze Craft Sensations producten heb ik gebruikt:


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten