Pagina's

donderdag 10 augustus 2017

Mandala cadeau tasje

Hoi allemaal

Ik heb deze keer een cadeau tasje gemaakt waar ik diverse Craft Sensations materialen op gebruikt heb zoals een mandala kaart, embossingfoler, puffy sticker en een wooden gifttag


De mandala's zijn in 4 verschillende setjes te krijgen en ieder setje bestaan uit 5 kaarten met dubbele effen kaarten en 5 enveloppen



Deze Mandala heb ik eerst uitgeknipt en heb daarbij de buiten rand geprobeerd net zo dik te houden als in de rest van de tekening


Daarna heb ik hem ingekleurd met derwent coloursoft potloden


Het rode cardstock achter de mandala komt uit dit blok

Het gele en het grijze cardstock is metalic cardstock uit dit blok

Het grijze cardstock heb ik eerst nog geembost met een embossing folder (dots)


Aan de zijkant van het tasje heb ik een wooden gift tag gehangen, hierop heb ik een tekst geschreven met een chalk marker deze zit ook in het setje met de tags





Aan het touwtje heb ik een paar kralen geregen zodat je er een leuke hanger van kunt maken.


Tot slot heb ik nog een puffy sticker in het midden van de mandala geplakt


De puffy sticker komt uit de set






Groetjes



4 opmerkingen: