Pagina's

woensdag 27 november 2019

Stempelen met wc papier - Gast DTer Marcella


Hoi allemaal

Vandaag mag ik jullie wat leuks laten zien, heel simpel maar een erg leuk effect
Stempelen op wc papier

Wat heb je hier voor nodig
een rol wc papier
leuke stempels van Craft Sensations
een blokje waar je stempel op past en water...


Je pakt wat velletjes wc papier stuk of 6 o 7 maakt niet zo heel veel uit 
deze maak je goed nat (zou je met een plantenspuit kunnen doen )
je zoekt een leuke stempel uit en doe deze op je clear blok



Je doet er GEEN inkt op zie dat deze op mijn foto een beetje vies 
lijkt maar dat komt omdat ik hem al wat keren heb gebruikt .
goed aandrukken 


en dan de stempel eraf halen 


Dit is alles alleen nu goed laten drogen 
dat duurt wel een dagje.


Als het dan droog is heb je een leuk dik stuk papier je kan het nu uitknippen of heel leuk gaan scheuren dat geeft het leukste effect .

En dan kan  je het leuk op je kaart gaan verwerken 
ik heb een explosie doosje gemaakt en bovenop het doosje de vlinders van wc papier gebruikt 
en een label .

Mochten jullie het ook gaan maken 
Succes 



en hier nog mijn gebruikte materialen voor het doosje en het label.


Groetjes Marcella

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee Marcella!
    Mooi doosje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze techniek kon ik al, is inderdaad heel leuk om te doen. Prachtig doosje ook Marcella.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan dit ook met bijv. Tissues of keukenrol

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marcella, waar haal je zo’n stempels? Want zo kun je ook je aangebroken wcrol mooi verzegelen denk ik? Ziet er netjes/verzorgd uit dan. Weet je wat ik bedoel?
    Kan dat met elke ‘gewone’ stempel? Ipv inkt met water natmaken?

    BeantwoordenVerwijderen