Pagina's

woensdag 8 juni 2022

Bingo!


Heb jij al BINGO?
Ik heb Mandala-Lint-Happy...
Het werd echt tijd om weer eens een journaling pagina te laten zien in mijn blog.
Ik heb de smaak te pakken met kaarten maken maar journalen blijft toch ook favoriet hoor.
Het nieuwe papierblok Be a dreamer vroeg gewoon om een frisse pagina in mijn journal.


Op deze pagina heb ik een achtergrondje van een vel uit het blok gebruikt en die zo op maat gesneden dat het wel mooi uitkwam met de afbeeldingen op het papier.
Afgewerkt met wat toffe washi-tape en een sticker voor een Happy gevoel...


Op e rechterpagina heb ik gekozen voor een achtergrond vel met allemaal kopjes koffie erop.


Ik heb de Mandala-Doily aan de bovenkant een beetje open gelaten zodat ik daar nog wat kaartjes in kon steken, alles komt uit hetzelfde papierblok.


Ik heb er nog wat losse plaatjes opgeplakt en weer afgewerkt met washi-tape.


Op deze pagina maakte ik een mini-harmonica boekje, waar ik weer plaatjes uit het blok in plakte.


De letters heb ik gekleurd met aquamarkers.




Ik vind mini knijpertjes geweldig in dit kleurtje, past perfect bij het mooie lintje...
Zijn jullie ook nog bezig voor de journaling challenge? Ik zie heel graag jullie creaties terug in de groep, superleuk dat jullie elke keer weer meedoen met deze uitdaging.
Nog even en dan start een nieuw seizoen met een nieuwe bingokaart.

Creatieve groetjes,

Deze materialen heb ik gebruikt van Craft Sensations:














 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten