Pagina's

woensdag 15 december 2021

Seizoenen Journaling Challenge 2022

 


Journaling Seizoenen Challenge 2022

Ook komend jaar wil ik graag weer een journaling challenge geven en in de afgelopen periode ben ik druk aan het brainstormen geweest...

In 2022 willen we gaan werken met seizoenen en elk seizoen heeft dan een eigen themakleur.
Elk seizoen heeft een bingokaart waarop allerlei onderwerpen staan, 3 thema´s op een rij: verticaal, horizontaal en diagonaal vormen een bingo.
Het is de bedoeling dat je in elke maand van dat seizoen de bingokaart erbij pakt en kijkt welke 3 onderwerpen je terug wil laten komen op je pagina. Dat mogen elke maand in dat kwartaal dezelfde onderwerpen zijn maar leuker is het natuurlijk om hierin af te wisselen.

Elke 1e dag van de maand komt er een nieuw album op de groep waarop je de betreffende bingokaart ziet met de voorbeelden van ons DT-team en je jouw pagina kan plaatsen. Ook nu doe je elke maand weer mee voor een prachtig prijzenpakket die wordt samengesteld door Craft Sensations.

Journaling Challenge regels:

* Je gebruikt Craft Sensations papier.
* Het moet duidelijk om een journaling-pagina zijn dus zichtbaar in een journal of scrapbook oid zitten.
* De pagina bevat 3 onderwerpen die een bingo vormen.
* De themakleur van het seizoen is zichtbaar op je pagina.
* Je mag 1 journaling-pagina posten in het album waardoor je meedoet voor het prijzenpakket.
* Graag je journaling-pagina ook op de groep posten met daarbij welk Craft Sensations papier en eventueel andere producten van Craft Sensations die je hebt gebruikt.


Hierbij zie je alvast wat onze eerste Bingo-kaart is voor de wintermaanden januari, februari en maart.
De themakleur voor dit kwartaal is blauw. 
Ik ben heel benieuwd wat jullie van de thema's vinden en wat jullie ermee gaan doen.

Ik zal regelmatig wat posten op het blog over mijn journaling-pagina's.
Ik hoop dat jullie met veel plezier (weer) mee gaan doen en dat er steeds meer mensen toch eens een poging gaan wagen, zo leuk om aan het einde van het jaar een mooi boekje te hebben. 

Groetjes,



Uitleg van mijn voorkant Scrapbook:



Ik bracht met een stencil van Craft Sensations een patroon aan met modelling pasta.




Toen dat droog was spetterde ik erop met goudkleurige waterverf.




Ik maak vaak elementen die ik later op de pagina of kaft aanbreng.
In dit geval verschillende laagjes stof en leer, waarop ik met houten letters het woord journal aanbreng.




Later voegde ik toch nog papier achter de strook met stof aan en naaide ik er een knoop op. 
Het is altijd leuk om verschillende materialen en structuren te gebruiken.
Ik ben dan ook dol op de combi van stof, leer, papier, kurk en hout. 
Ik zal vast een beetje wat verklappen:
Alle kleuren van de seizoenen die voorbijgaan komen in 2022 zijn er alvast op verwerkt...












3 opmerkingen:

  1. Hmmm, zal ik...? Nog nooit gedaan, het altijd niets voor mij gevonden en nu hoor ik toch een piepklein stemmetje "doen!" roepen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt eigenlijk bedoeld met "elementje"?

    BeantwoordenVerwijderen