Pagina's

woensdag 29 juni 2022

Lovely Coffee

 
Wat een leuk model is de Z-Fold Card toch. 
Ik wilde al steeds eens eentje maken met het koffie-thema dus deze week nemen we Time for Coffee.
Ik hou ervan om eenvoudige kaarten te maken die er toch heel leuk uitzien en toch heel persoonlijk zijn. Tijdens het maken van je kaart kan je alvast denken aan de ontvanger...

De basis is een cardstock van 28 x 11 cm, die je rilt op 7 en14 cm.
De cardstock in het midden van de kaart is 22,5 cm x 7,7 cm en deze ril je op 7,5 en 15 cm
Versier naar eigen inzicht je kaart met de mooie plaatjes, ik koos voor het papierblok: Let's get Cosy.
Uiteraard kon washi-tape niet ontbreken want ik ben echt dol op de nieuwe, prachtige setjes!


Creatieve groetjes,


Ik gebruikte deze materialen van Craft Sensations:











2 opmerkingen: