Pagina's

zondag 1 juli 2018

to the beach

Het is weer de 1ste van de maand dus dat betekent dat er op de facebook groep Creatief met Craft Sensations weer een sketch challenge van start gaat.

De dames uit het Design team hebben weer een voorbeeld gemaakt met de sketch en dit is mijn voorbeeld geworden.


Ik heb design papier gebruikt uit het paper pad Feeling Rustic en dat heb ik bewerkt met de nieuwe deco stencils

Ik heb het stencil met het touw printje bewerkt met antraciet gilding polish  
( je kunt dit ook doen met inkt)

en het stencil met de zeepaardjes daar heb ik glitter pasta op gebruikt


Dan krijg je dit als resultaat en op deze manier is je design papier leuk bewerkt


Ik wilde graag een stukje scheepstouw op mijn kaartje verwerken maar ik had niks liggen wat er op leek, toen heb ik met de grijs/witte bakerstwine van Craft Sensations zelf een scheepstouw gedraaid
daarbij wat klein mini schelpjes en wat andere embellishments geplakt ter decoratie


Ook heb ik overal op het papier met een transparante parelpen van viva decor waterdruppeltjes gemaakt





Gebruikte Craft Sensations materialen:







Fijne dag nog!!

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten