Pagina's

zaterdag 1 augustus 2020

mapje / doosje met koffie


goede morgen,

voor deze blogpost heb ik een cadeauverpakking gemaakt met een zakje koffie erin, het tekst uit de journal boeken paste hier heel mooi bij, op de voorkant heb ik uit een kaart een rondje gesneden en hier een swirl achter gedaan. Gewoon een leuk kleinigheidje om cadeau te geven die wel een "momentje" voor zichzelf kan gebruiken.



wil je dit doosje / mapje zelf maken? 


Snij 2 stroken van 8 cm x 21 cm uit gekleurd cardstock, en ril beide stroken vervolgens op op 2-18 en 19,5


Vouw de plakstroken om en om en lijm deze op elkaar (dubbele bodem)


 Als je dat gedaan hebt ziet het er zo uit.


Snij 4 stroken designpapier van  7,5 cm x 15,5 cm en beplak hiermee de grote vlakken. Ik heb uit het cardstock nog een strook gesneden van 1,5 breed en deze om het zakje gevouwen en daarna vast geplakt (rest kun je er gewoon af knippen) 
Het zakje heb ik aan het strookje met een stukje stevig tape aan de binnenkant vast geplakt.


Nu hoef je het alleen nog maar naar wens te versieren ! Ik heb zelf de bovenkant vast gezet met een klemmetje, maar je kunt er ook gaatjes in maken en een lintje door doen.

Ik ben benieuwd naar jullie creaties. 


wat heb ik gebruikt:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten