Pagina's

maandag 2 augustus 2021

Herinneringsdoosje



Omdat wij gaan verhuizen, heb ik een herinneringsdoosje voor onze buren gemaakt. Voor dit doosje heb ik de sketch van de maand juli (2021) gebruikt. Daar had ik dit kaartje van gemaakt.


Dit is het doosje:


Voor de bodem heb ik de buitenste cirkel nog een keer uitgestanst. De gele cirkel heb ik nog 8 keer uitgestanst. Die gele cirkels heb ik per 4 op elkaar geplakt. Het ene setje heb ik op de bodem geplakt, het andere setje heb ik op de achterkant van de kaart geplakt. Om de cirkels op de bodem heb ik een strook designkarton van 2,5 cm breed geplakt en om de cirkels op de kaart heb ik een strook designkarton van 2,7 cm geplakt.


Vervolgens heb ik 17 kleinere rondjes met een geschulpte rand uitgestanst: 8 gele en 9 in de veschillende designs die ook in de kaart zitten. Dit aantal is natuurlijk naar eigen wens aan te passen. Deze 'rondjes' heb ik om en om op een lint geplakt, steeds een gele en een met design op elkaar.


Het laatste 'rondje' is een enkele. Deze heb ik met het lint op de bodem van het doosje geplakt.


Bij het eerste 'rondje' heb ik het lint er dubbel tussen geplakt, zodat er een lusje in het lint ontstond.


 Toen heb ik het lint met 'rondjes' zigzaggend in het doosje gelegd.


Als alle 'rondjes' in het doosje liggen, ziet dat er zo uit:


Deksel erop en klaar. Met de tekst 'thank you' willen wij de buren bedanken voor het fijne contact dat we hadden en natuurlijk wordt voortgezet.


En zo ziet het geheel er dan uit (op de 'rondjes' komen nog tekstjes en fotootjes van ons gezin en onze katten):


Creatieve groetjes van



Voor dit doosje heb ik de volgende materialen van Craft Sensations gebruikt:








 

1 opmerking:

  1. dank je wel voor je inspiratie. Ik heb het doosje gemaakt voor een jarige nicht.

    BeantwoordenVerwijderen