Pagina's

dinsdag 1 oktober 2019

sketch kaart oktober

Deze maand is er weer een sketch challenge op de facebook groep van Craft Sensations
"creatief met craft sensations"
ook heb ik weer een voorbeeld gemaakt om jullie te inspireren.

Als extraatje heb ik deze keer een demo/kort tutorial filmpje gemaakt waarin ik laat zien hoe ik de kaart gemaakt heb ook zul je hier leuke technieken in dit filmpje zien.
Dit is mijn voorbeeld geworden.


De basis van de kaart heb ik gemaakt met kraft papier, dit zijn A4 vellen maar ik wilde toch graag een basis kaart van 15cm x 30cm maken hoe ik de basis kaart van A4 papier gemaakt heb zie je in het filmpje


Ik heb het kerst papier gebruikt uit de kerst paper pads, in deze pads zitten ook leuke plaatjes welke ik ook op de kaart verwerkt heb


De houten kerst deco's hadden niet de kleur die bij  mijn kaart paste dus deze heb ik heb ik zelf op kleur gebracht, hoe ik dat gedaan heb kun je zien in het filmpje deze staat verder op in dit bericht.


De tak met hulstblaadjes komt uit een van de kerst stempels, deze heb ik ingekleurd met de potloden van CS 



Het rode cardstock heb ik zelf voorzien van een printje hiervoor heb ik de deco stencils en pearl paint
ook dit laat ik in het filmpje zien.




Hier kun je het filmpje bekijken




Gebruikte Craft Sensations materialen
















Groetjes 






3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart.
    Ik heb het filmpje bekeken, mooi gemaakt hoor en al die details zijn erg mooi.
    Goed idee, om de houten figuurtjes en ander kleurtje te geven met 3D paint.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Leuke sketch challenge ook. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen