Pagina's

zaterdag 12 februari 2022

punt kaart

 

Goede middag,

vandaag laat ik weer een kaart uit de oude doos zien, deze heb ik vroeger eindeloos vaak gemaakt. Misschien jullie zelf ook wel. Deze kaart is niet moeilijk om te maken en is er in meerdere varianten en maten.


Wat heb je nodig: 

2x cardstock 13,5 x 13,5 cm

2x designpapier 13 x 13 cm

plaatje/ stempel afdrukje

3d tape, bling, tekst stempel.

Ril de 2 cardstock delen van 13,5 x 13,5 diagonaal, en vouw deze om. Snij de design vellen ook diagonaal door en plak deze daarna op het cardstock.



Plak vervolgens de punten op elkaar zoals hieronder op de foto, kijk even goed dat de kaart nog dicht gevouwen kan worden.


Nu kun je het middelste gedeelte naar wens versieren, ik heb zelf nog een tekst gestempeld met de nieuwste set clear stempels en heb deze rondom uit geknipt.

Onder  het 3d plaatje dat ik gebruikt heb zit een "votsje" garen deze zit vast met de 3d tape onder het plaatje en hier en daar met een strass steentje.

groetjes Patricia


wat heb ik gebruikt:












Geen opmerkingen:

Een reactie posten