Pagina's

woensdag 12 februari 2020

Try something new



Al eerder vertelde ik dat ik graag aan een challenge mee doe om er zo voor te zorgen dat ik tijd voor creatief bezig zijn blijf inplannen. 
Het helpt ook zeker om in het design team bezig te zijn voor Craft Sensations.
Ik wordt enorm geïnspireerd door de andere teamleden en door alle mensen in de Facebookgroep.
Ik doe mee met de challenge #journalwithus die je op Facebook en Instagram kan vinden.
Het leuke van deze challenge is dat er 1 thema per maand is
dus ook als je niet veel tijd hebt kan je aan deze challenge meedoen.



Een van de uitdagingen is om eens iets nieuws te proberen en daar heb ik echt een poosje op lopen broeden wat ik daar nu mee aan moest in mijn planner.
Totdat ik in het pakket van Craft Sensations stofjes kreeg en geen idee had wat ik daarmee moest maken. Ik ben helemaal niet handig met een naaimachine of met de hand naaien dus ik ben gewoon eens gaan knippen en plakken. 



Dit stofje met de hartjes en in deze kleur vind ik dan wel weer geweldig! Dus maakte ik er een hartje op in de effen kleur. Leuk dat er in deze stapel stofjes bijpassende effen stofjes zitten, ik weet zeker dat je er daardoor alle kanten mee op kan.



Ik heb Ivory card op maat gesneden voor in mijn planner:12 x 21 cm.
De linker pagina is op de achterkant van een eerder gemaakte pagina.
Voor de achtergrond heb ik watercolor van Art Sensations gebruikt. Ik heb kleur Virdidian gemengd met White en flink verdund met water en toen willekeurig wat vlakken aangebracht. Daarna gespetterd met diezelfde kleur en met wit en grijs. Tussendoor droog ik alles goed met een heater.

Als alles goed droog is stempel ik op de achtergrond met de tekst stempel.

De modeling paste maak ik op kleur met de watercolor Viridian en breng daarna met behulp van een stencil leuke vlinders aan over beide pagina's. Ook dit was nieuw voor me en ik vind dat dit een mooi resultaat geeft dus dit ga ik zeker vaker toepassen. Ideaal die tubes watercolor, dit doseert en mengt makkelijk met de modeling paste.



Ik scheur wat papier uit kleine design pads die qua kleur er weer mooi bij passen en plak er ook de zwart-wit geblokte en groen met een glitter washi-tape erbij, die vind ik geweldig.
Op de linker pagina stempel ik een tekst op design papier en knip er een label van. Ik gebruik een  houten deco hartje en bloemetje als extra versiering op de pagina.
Ik geef ze wat kleur met watercolor.
Op de rechterpagina plak ik om het thema helemaal af te maken, met de zwarte houten letters: NEW.



Ik hoop dat je weer geïnspireerd bent en ook wat nieuws durft te proberen.

Creatieve groeten,



Gebruikte materialen:


















5 opmerkingen: