Pagina's

zaterdag 2 mei 2020

kaart Thanks


goede morgen allemaal,

Ik ben aan de slag geweest met een vrij simpel kaartje,dit keer met kleurtjes die ik normaal "laat liggen" maar ik ben toch erg blij met het resultaat. Zo zie je maar dat out of the box af en toe erg leuk kan uitpakken.


Ik heb een stuk wit cardstock gesneden van 29 cm x 10,5 cm en deze gerild op 9 cm en
ik heb van blauw metallic een stuk van 13 cm x 4,5 cm gesneden en gerild op 2 cm dit is de plakstrook.





Dit is de basis voor de kaart, ik heb grote bloemen op rood metallic cardstock gestempeld en deze uitgeknipt, laat het wel eerst even goed drogen anders krijg je vlekken. Ook heb ik nog 2 gele takjes gestanst uit het gele metallic cardstock.



Ik heb tussen de sluiting een magneetje geplakt, heb je dit niet kun je evt ook een stukje klittenband er tussen doen. Maar hij sluit ook redelijk goed zonder iets er tussen,  omdat de bloemen met steentjes wat zwaarder zijn.



De delen heb ik beplakt met design papier 0,5 cm kleiner als de kaart de sluiting heb ik rechts in het midden geplakt en afgewerkt met het designpapier. ( als je het lastig vindt kun je dit ook achter de kaart vast plakken) 1 deel heb ik beplakt met geel metallic zodat ik daar mijn boodschap nog kan schrijven.

Als laatst heb ik "thanks" op de kaart gestempeld, dat kan natuurlijk ook een andere tekst zijn.



een fijne dag allemaal.





wat heb ik gebruikt:









2 opmerkingen:

  1. Erg leuk.
    Ik wil nog een mannenkaart maken, met een fiets, ik denk dat dit model héél geschikt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien niet echt je kleur Patricia , maar wel een hele gave kaart , de kleuren wel heel mooi op elkaar afgestemd

    BeantwoordenVerwijderen