Pagina's

vrijdag 13 maart 2020

Een Washi tape kaartje.....


Hoi Hoi
 Vandaag weer een kaartje van mij 
Dit keer wel heel erg simpel en super snel te maken ,maar het geeft wel een leuk effect .
en soms heb je snel een kaartje nodig en dan is dit best handig om te maken .



Wat heb je nodig .
Leuke washi tape in verschillende kleurtjes .
een leuke stempel en eventueel een tekst stempel 
ik gebruikte ook nog wat sequins
en een zwarte pen .
en je papier voor je kaart.




Begin gewoon stukjes tape op te plakken en scheur het af het hoeft niet netjes te zitten .




ik heb de een wat korter dan de ander .
Daarna heb ik er twee vlinders op gestempeld.





Ik vond het nog een beetje kaal en heb met een zwarte pen nog wat streepjes gezet.









Toen vond ik het nog wat kaal en plakte er nog wat pailletten ( sequins) op
en een tekst stempeltje.
En zo heb je heel snel een best wel leuk kaartje.






Gebruikte materialen




Geen fotobeschrijving beschikbaar.




Geen fotobeschrijving beschikbaar.







Groetjes Marcella

3 opmerkingen: