Pagina's

vrijdag 23 april 2021

Vrolijke Wiebelkaartjes......


Hoi Hoi Vandaag op het Blog deze Vrolijke Wiebel kaartjes .
Eigenlijk niet iets nieuws. Jaren terug maakte ik deze ook al is .
Maar ze zijn eigenlijk heel leuk en makkelijk te maken .
Op 1 April kon je op het blog al zien hoe je ronde kaarten maakt .

De basis is namelijk gewoon een rondje .
Ook de maat maakt niet zo heel veel uit dat is net wat je zelf leuk vind .


Maak dus een grote cirkel  en een kleine cirkel 
Ik gebruikte hier de cirkelsnijder voor .
En plak daar dan weer een kleiner stukje design papier op .


Dan vouw je de grote cirkel dubbel .


En hier plak je dan de kleine cirkel op .
Mocht je hem niet in het midden plakken maar net als ik wat aan de kant .Dan moet je er rekening mee houden dat die gelijk wiebelt .....dus plak wat extra dingentjes om hem in evenwicht te houden .
Veel plezier met maken .






Gebruikte materialen.






Groetjes Marcella

6 opmerkingen:

  1. heel erg leuk, dank je wel weer voor de uitleg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat leuk.....
    Zijn die leuke kikkers ook stempels?

    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke wiebelkaarten, maar die met de schattige kikkertjes heeft wel mijn voorkeur, wat zijn die leuk zeg.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar kan ik die kikkers vinden???
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar kan ik de stempels van die glaasjes en die kikkers kopen?

    BeantwoordenVerwijderen