Pagina's

maandag 17 juli 2017

mannen kaart

Hoi allemaal

Vinden jullie het ook zo lastig om mannen kaarten te maken? vaak heb je dan toch wel weer iets van malletjes nodig die je daarna eigenlijk niet zo heel vaak gebruikt en dat is zonde.



Vandaag wil ik jullie laten zien dat je ook leuke mannen kaarten kunt maken met enkel stoer papier.
Ik heb hier voor gebruikt het paper pad Vintage adventure (bovenste rij middelste paper pad) hier zit heel mooi papier in wat heel goed geschikt is ook voor mannen kaarten.



De labels op de kaart zijn uitneembaar je kunt er een leuke boodschap op zetten of gewoon leuk aankleden.


 De luchtballonnen op de de rechter label heb ik uit het papier geknipt en los opgeplakt ik heb ze nog wel opgebold zodat ze er ook mooi rond op komen te liggen



Op de linker label heb ik gestempeld met een wat oudere stempel set van Craft Sensations




Het kompas op de voorkant komt ook uit het design papier
Deze heb ik uitgeknipt en de wijzers ingekleurd met een goudkleurige wink of stella brush, dit kun je eventueel ook doen met een gelpen.
Om het kompas iets meer effect te geven heb ik hem bewerkt met hele dikke transparante embossing poeder. Door deze dikke embossingpoeder komt er een soort dikke plastic achtige glans laag op. Helaas krijg ik dit niet goed zichtbaar op de foto.


Met bakers twine heb ik het kaartje nog wat verder afgemaakt ook dat geeft altijd wel een leuk stoer effect.





Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje



Groetjes Sandra



8 opmerkingen: