Pagina's

vrijdag 31 juli 2020

Een Scrapbook Pagina......


Hoi Hoi 
Vandaag geen kaartje maar weer eens een scrap pagina
Ik liet jullie dit al een keer eerder zien met foto,s van de Keukenhof 
Nu ben ik verder gegaan in het zelfde album met twee pagina s van onze Konijnen 
Op het moment dat ik dit maakte waren de Konijnen er nog .
Maar helaas zijn ze half juni allebei binnen een paar dagen  overleden .
Binnen een uur van gezond naar er niet meer zijn .
Met het tweede konijn konden we nog naar de Dierenarts die keek hem helemaal na en vroeg zich af wat we kamen doen omdat die helemaal gezond was . (Wij hadden door dat er wat was omdat die 
s´morgens niet naar ons toe kwam rennen wat die normaal wel deed )
We mochten hem daar wel achter laten omdat die dan zijn tanden na ging kijken onder narcose .
Binnen een uur belde de Dierenarts dat het heel slecht ging 
en hij legde de telefoon neer en hij was overleden .Ook de Dierenarts stond voor een raadsel dat had die nog nooit mee gemaakt .

Maar goed ik wil jullie toch deze pagina,s laten zien .


Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt 
Op de houten letters heb ik met een stempel van CS gestempeld .
dat geeft best een leuk effect .
Bibi maakte ik met de alfabet stempels en met een rond stansje stanste ik die uit .
Verder wat plaatjes uit het leuke paperbook  en washi tape .
Zo heb je toch gauw een leuke bladzijde .







Gebruikte materialen .








Groetjes Marcella


Geen opmerkingen:

Een reactie posten