Pagina's

maandag 28 augustus 2017

Twisted pop up kerstkaart

Er ligt een hele leuke serie met kerststempels van Craft Sensations momenteel bij de Action in de winkel.
Het is een serie van verschillende stempel sets waarmee je hele leuke kerstkaarten kunt maken.


 Ik heb een twisted pop up kaart gemaakt met verschillende Craft Sensations materialen



 als basis voor de kaart heb ik een bruin (kraft kleur achtig) cardstock gebruikt en daar op heb ik laagje gemat met een aubergine achtige kleur metalic cardstock


Als design papier heb ik papier uit verschillende papercraft design pads gebruikt


De stempel serie die ik bij deze kaart gebruikt heb is deze 
ik heb op deze kaart 3 verschillende sets gecombineerd


Op de voorkant van de kaart heb ik een kerstman gestempeld, ik heb deze op de achterkant van een stukje papercraft papier gestempeld en ingekleurd met derwent potloden.
het afdrukje heb ik uitgeknipt en voor op het plaatje geplakt.


Aan de binnenkant van de kaart in het pop up gedeelte  heb ik met de kerstman en de sneeuwpop precies hetzelfde gedaan, ook op de achterkant van een stukje papercraft gestempeld, ingekleurd en uitgeknipt

De kerstballen heb ik op het metalic papier gestempeld met versamark en daarna bewerkt met zilver kleurig embossingpoeder, waardoor je het glans effect wat het folie druk in je papier heeft weer terug komt in de kerstballen.


Op de muts van de kerstman en de sneeuwpop heb ik glitters gedaan uit de craft bottle's 
Dit geeft een leuk sneeuw achtig glitter effect




En de serie met craft bottle's zit ook een setje flesjes met kleine glitter steentjes daarmee heb ik de oogjes van de sneeuwpop gemaakt



De tekst binnen in de kaart heb ik gemaakt met de glitter stickers




Zo zie je dat een kerstkaart niet altijd in traditioneel rood of groen gemaakt hoeft te worden.
want ook met deze kleuren combi maak je een hele leuke kerstkaart.



Fijne dag nog!!



8 opmerkingen:

  1. ich bin ganz begeistert! Tolle Inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Boah, eine fantastisch gelungene besondere Karte!!!
    Gefällt mir suuuuuper!
    Herzlichst die Eva!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart.
    Heb dat model al wel eens voorbij zien komen, maar nog niet zelf gemaakt.
    Heb de sneeuwpoppen en de kerstballen gescoord vandaag, dus niets houdt me meer tegen om ook zo iets leuks te gaan maken.

    groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Bep het is zeker een hele leuke kaart om te maken..je heb alle ingrediënten al in huis lees ik dus niets houd jou meer tegen ;)

      Verwijderen