Pagina's

zaterdag 2 januari 2021

Travel mapje

 

Goede morgen,

Vandaag heb ik voor jullie een klein "travel" mapje die ik wil laten zien. Onder de sluiting zit een magneetje en in het midden zit een los labelboekje daar kunnen 6 foto's ingeplakt worden. Dit is een leuk boekje als je bv een weekendje weg bent geweest of een tripje hebt gemaakt naar een "grote" stad.



In het blok zitten ook plaatjes , deze heb ik uitgeknipt en beïnkt de zegel naast de vlinder heb ik met de distresser gedaan zo krijg je een oud randje.


De pockets en labels onderin zijn rest stukjes van de basis deze heb ik op maat gesneden om het passend te maken.

Ook heb ik met de leuke bijpassende stempels de tekst travel op een pocket geplakt, een andere stempel heb ik uitgeknipt en zit er los bij aan de paperclip.


graag tot de volgende keer !

Vergeet niet 14 januari om 20:00 is er een SOL op onze facebookgroep, je krijgt stap voor stap een hint en aan het einde heb je een leuk projectje.

Nadat je hem naar eigen wens hebt versiert kun je heb in het album zetten en er ook nog een leuk prijsje mee winnen.


wat heb ik gebruikt:





3 opmerkingen:

  1. heel mooi.
    maar zijn er niet meer maten en uitleg een tutorial b.v.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas, dit keer alleen een blogbericht ter inspiratie.

    14 januari geef ik een sol daar kun je aan mee doen voor een ander leuk project ;)

    https://m.facebook.com/events/390959622357087?view=permalink&id=391034049016311

    BeantwoordenVerwijderen