Pagina's

maandag 25 oktober 2021

Scrappen met cirkels


Voor mijn dochter maak ik zo af en toe een scrappagina. Dit is er 1 van. Deze scrappagina draait om de opening van de World Scout Jamboree in Amerika die gepaard ging met een grote vuurwerkshow.
Voor deze scrappagina heb ik 2 vellen designpapier, 4 x een kant en klaar tekstplaatje, een stempel en een cirkelsnijder gebruikt. En natuurlijk een potlood, een (snij)liniaal, een mesje, lijm en tissue tape.

Als achtergrond heb ik gekozen voor dit gestipte designpapier met hier en daar een glimmend stipje. De stipjes staan in dit geval voor de gekleurde bolletjes die uit een vuurpijl komen.


Uit een roze glimmend vel designpapier heb ik een cirkel gesneden, iets smaller als het achtergrondvel. Ook dit papier staat symbool voor het ontplofte vuurwerk (vonkenregen). Deze cirkel heb ik in het midden van de pagina geplakt.


Rechtsonder en linksboven heb ik een foto van de vuurwerkshow geplakt.


In het midden van de pagina, over de 2 hoeken van de foto's, heb ik deze toepasselijke tekst geplakt.


Deze tekst rondjes heb ik linksonder op de pagina geplakt en spreken voor zich.


 Natuurlijk wil mijn dochter later wel graag weten waar deze pagina over gaat. Daarom heb ik met witte inkt 'vuurwerk' op een cirkel gestempeld en daaroverheen de tekst. Die heb ik met embossinginkt gestempeld en afgewerkt met embossingpoeder.


En zo ziet dan de hele scrappagina eruit:


Creatieve groetjes van


Voor deze scrappagina heb ik de volgende materialen van Craft Sensations gebruikt:







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten