Pagina's

maandag 18 september 2017

uitdaging met sketch

Hallo allemaal

Voor de dames die graag met een sketch werken hebben we een hele leuke uitdaging.
Voor de dames die nog nooit met een sketch gewerkt hebben is dit ook een hele leuke uitdaging om te doen.
Elly uit ons Design team heeft een hele leuke sketch voor jullie gemaakt waar jullie mee aan de slag kunnen gaan, het kaartje of de kaartjes die jullie met de sketch gemaakt hebben kunnen jullie op onze facebook groep Creatief met Craft Sensations  plaatsen daar zal een speciaal album gemaakt worden voor de sketch kaartjes.
Je hebt een maand de tijd om je kaartje of kaartjes ( want je mag uiteraard ook meerdere kaartjes inleveren) en op 18 oktober gaat het Design team hier een kaartje uit kiezen en dit kaartje krijgt een mooie vermelding op onze facebook pagina en het blog, en krijgt ook nog eens een leuke prijs van Craft Sensations.

Waar moet je kaartje aan voldoen om kans te maken op de prijs


- De sketch moet duidelijk zichtbaar terug te zien zijn op je kaart

- De sketch mag ook gedraaid of gespiegeld gebruikt worden
- het cardstock en/of Design papier moet van Craft Sensations zijn.
- Probeer zoveel mogelijk Craft Sensations producten gebruiken op je kaart andere merken mag je er ook wel bij gebruiken natuurlijk maar zien we het liefst zoveel mogelijk Craft Sensations op jou kaart terug.



Dit is de sketch van deze maand


Dit is het voorbeeld van Sandra wat ze gemaakt heeft met de sketch



De basis van de kaart heb ik gemaakt met donker blauw Metalic Carstock, en ik heb gemat met wit metalic cardstock

Het design papier wat ik gebruikt heb komt uit deze serie






Op de flap links heb ik nog geen tekst gezet omdat ik nog niet precies weet waar ik het kaartje voor ga gebruiken maar hier kun je bijvoorbeeld ook een leuke tekst zelf in schrijven.

De bloemetjes op de flap en de swirl stempel komen uit deze stempel serie




De vlinder komt uit deze stempel serie, deze heb ik met versamark gestempeld op perkament papier en bewerkt met embossing poeder



Heel veel succes met de sketch ik ben heel benieuwd naar jullie creaties


Groetjes!!




2 opmerkingen: