Pagina's

zaterdag 10 april 2021

gift met card's

 

goede morgen,

ik ben aan de slag geweest met het journal blok, dit blijft een favoriet en is nog steeds te koop. Dit keer heb ik een gift card gemaakt... geen tegoedbon maar een houder met kaartjes erin als "gift"

Ik heb de onderstaande vellen gebruikt, je hebt dus niet veel nodig voor een kleine attentie, als weggever. 

Ik heb de kaarten op maat gesneden, en deze in een cellofaan zakje gestopt, ik heb een 15 x 15 zakje gebruikt en de kaarten er over dwars ingestopt.


Uit  het stevige designpapier heb ik een strook gesneden van 11 x 23, en gerild op 4 cm en 20 cm en daarna heb ik de hoekjes afgerond met een pons.
tip: kijk je eigen kaarten met zakje even na voor je gaat rillen heb je een zakje die net breder is moet je ook iets verder rillen is dit 0,5 cm dan moet je strook ook 0,5 cm langer zijn


Die van mij past er mooi tussen.


Uit het die cut vel heb ik wat figuren gehaald en daarmee een "groepje" gemaakt naar eigen smaak. Ik heb er ook een label bij op zitten waar een gaatje in zit, dit heb ik expres gedaan dit is mijn sluiting. Dit hoeft niet per se je kunt je touw er ook los omheen draaien.


De sluiting heb ik onderaan de omslag vastgeplakt met 3d tape. en door het gaatje heb ik een lang stuk touw er dubbel doorheen gehaald. Onderaan heb ik nog een houten kraaltje geknoopt.





leuk dat je mijn blogbericht weer hebt gevonden, laat je even weten wat je er van vind ?


wat heb ik gebruikt:





2 opmerkingen: