Pagina's

maandag 29 januari 2018

bloemen en vlinders

Dit kaartje heb ik gemaakt met stempels uit de nieuwe 
Clear stamps + cutting die serie




Als basis voor de kaart heb ik wit linnen cardstock gebruikt

Dit heb ik gemat met roze metalic cardstock 
en daarop weer een opleg kaart gemaakt met wit metalic cardstock




De bloemen op de kaart komen uit deze nieuwe clear stamp + cutting die serie
De bloemen heb ik ingekleurd met de winsor en newton water markers



De vlinders op de kaart komen uit deze clear stamp serie,
deze heb ik gestempeld met versamark en bewerkt met zilveren embossing poeder




Het achtergrondje komt uit het pastel paper pad




Ook heb ik nog een stukje deco border gebruikt op de kaart







Groetjes







2 opmerkingen:

  1. Wat veel creativiteit op 1 kaart.
    Echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schlicht, aber unglaublich schön! Die Blüte hast Du hammermäßig coloriert und perfekt in Szene gesetzt! Herzlichst, die Eva!

    BeantwoordenVerwijderen