Pagina's

zaterdag 21 november 2020

mini album love

 


Goede morgen,

Er stond al weer een nieuw blog bericht op het programma, last minute heb ik dit mini album nog gemaakt. Ik had eigenlijk iets anders maar was nog niet helemaal tevreden. Gelukkig was ik wel zo slim om ondertussen wat stap voor stap foto's te maken.

Het album is gemaakt met 2 bank enveloppen, leuk om als klein cadeautje weg te geven of  natuurlijk voor in je eigen tas. 
 

In de pockets zitten labels, ik heb er een tabje aan gemaakt, dit zou je ook kunnen doen met een stukje washi tape door deze dubbel te plakken.


De pagina's heb ik simpel gehouden, daar hou is zelf erg van. Hou je van druk of meet op plakken kan dit juist in dit boekje heel goed er is veel ruimte tussen de pagina's.

Ik heb een banner uitgeknipt en de randjes getekend met een fine-liner het rondje met de tekst is ook uit het papier geknipt. links onderin zitten nog groene bling steentjes

Als begin pagina heb ik een quote uit het papier gesneden. voorop heb ik met wat restjes laagjes gemaakt, van een swap (leuke "ruil" post) had ik het woordje love, deze heb ik vast gezet met kleine nietjes. eronder zit weer een geknipte banner met een bling steenje.

Ik heb nog wat lintjes door de rug gehaald en heb van de uiteinden een soort "tassel" gemaakt. Ook heb ik een houtje zwart gemaakt met inkt en deze er met touw aangehangen. 

Zelf aan de slag:

Wat heb je nodig voor de basis: 4 x cardstock 10,5 cm x 10 cm (zwart), cardstock 11,5 cm x 23.5 cm (kraft) 2 bank enveloppen (dit kan ook standaard wit)

Alle delen zijn beplakt met designpapier van 10 cm breed en  11 cm hoog (12 delen) voor de rug heb ik een strook gebruikt van 2 cm x 11 cm, de labels heb ik zelf niet beplakt, alleen voorzien van een tabje.

De kaft is van kraft, deze ril je op 10,5 en 13 cm, ik heb hier de hoekjes nog afgerond                     (alleen bij de kaft).


Nu pak je de 2 enveloppen, en plak deze dicht. Bij de eerst ril je vanaf de linker en de rechterkant op 10 cm, bij de andere envelop doe je hetzelfde maar dan op 10,5 cm.

Dan meet je bij de onderste envelop waar de ril op 10,5 zit 0,5 cm links en rechts uit de kant.


Het stukje van 0,5 cm snij je weg, en bij de bovenste envelop snij je alleen een heel dun randje zodat de envelop los is aan de zijkant.


ik heb zelf de enveloppen geïnkt, aan de randjes, daarna vouw je de linker en rechterkant van de enveloppen naar je toe en tape je de rug in met stevig tape.

Vervolgens plak je de smalle rug in het midden van de andere envelop, daarna plak je de brede rug in het midden van de kaft.

Ik heb de labels er al ingedaan deze steken een mini randje uit, ik vind dit makkelijker met plakken, omdat het dan wat steviger is.

Nu mag je zelf lekker verder je eigen boekje versieren, hieronder laat ik even mijn lijstje zien met wat ik heb gebruikt. heel veel plezier als je hem zelf gaat maken.


wat heb ik gebruikt:








2 opmerkingen:

  1. Pokervvip merupakan situs judi poker online pkv games terpercaya dan juga bandarq indonesia terbaik
    hanya dengan minimal deposit 10 ribu saja anda sudah bisa memainkan 9 permianan yang sudah sangat populer
    di server pkv games online, dapatkan bosnus cashback 0.5% setiap minggunya dan bonus referal 20% untuk selamannya

    Agen Poker Pkv Terpercaya
    Agen Poker Online
    Poker PKv Terpercaya
    Agen Poker Online Terpercaya
    Situs Judi Poker Online Pkv
    agen poker pkv
    bandar poker online
    Agen Poker pkv
    Agen Poker
    situs agen poker Online

    BeantwoordenVerwijderen