Pagina's

zaterdag 8 mei 2021

Coffee date

 

                                                                             Goede morgen,

voor vandaag heb ik voor jullie een koffie date kaart, ik ben gek op koffie jullie ook?

Ik heb hiervoor 1 van de nieuwere zwart-wit blokken gebruikt, en jawel weer plaatjes uit het blok gebruikt om de kaart op te pimpen.

Je kunt de kaart natuurlijk ook vullen met iets anders, maar dit was wel toepasselijk bij het plaatje wat ik gebruikt heb.


Ik heb een paar stap voor stap foto's gemaakt voor de basis van de kaart. Je hebt een stuk cardstock nodig van 14 cm hoog en 29,7 breed.

ril deze op 14 cm, 21 cm en 28 cm


Teken vanaf de eerste rillijn aan de bovenkant een streep schuin naar beneden, hiervoor heb ik aan de rechterkant een streep gezet op 7 cm.


Knip dit deel eraf en vouw de delen zoals op de foto. Plak op de plakstrook en onderaan op het middelste vlak  een strook stevig tape.



Plak het dicht en nu heb je de basis van je kaart klaar en kun je hem naar wens versieren. Alle delen zijn beplakt met designpapier van 0,5 cm kleiner als de basis.


Bovenaan, heb ik nog 3 sequins geplakt, het plaatje komt uit het lok de tekst heb ik los geknipt en gemat met een stukje wit cardstock.




fijn dat je een kijkje hebt genomen op het blog.


wat heb ik gebruikt:


6 opmerkingen: