Pagina's

maandag 5 maart 2018

For you... thank you


Het design papier wat ik voor deze kaart gebruikt hebt komt uit het mooie paper pad 
Misterious pastels de paper pads uit deze serie hebben een folie druk en dat geeft een leuk effect op je kaart.
Het vogeltje heb ik uit het design papier geknipt en los op de voorkant geplakt (het papier waar dit vogeltje uitgeknipt is komt verderop in deze kaart weer terug maar dan gewoon als design papier)


De witte achtergrond op de voorkant heb ik met een van de nieuwe embossing folders gemaakt,
ik heb de embossing folder bewerkt met versa mark, door het stans machine gehaald en daarna embossing poeder over gestrooid en verwarmd. Ik heb transparante embossing poeder gebruikt met een glittertje er in.
Nu is dat op de foto altijd moeilijk om dat goed te laten zien maar als je heel goed kijkt kun je het wel zien. Vooral op de foto hier onder.


Ook de vlindertjes en de bloemetjes heb ik los geknipt en opgeplakt.
Ik heb eerst met stempel uit de handlettering set met zacht lila een achter grond gestempeld.
Ik heb dit overigens gestempeld met de 3D pearl paint


De hartjes in de bloemen en ook het oogje van het vogeltje daar heb ik hele kleine strass steentjes in geplakt die komen uit de craft bottle's  deze heb ik met een klein beetje lijm vast geplakt.


Hier zie je het design papier waaruit ik ook de vogel, bloemetjes en vlinder los heb geknipt.


De blaadjes heb ik ook weer met 3D pearl paint en een mask stencil aangebracht
de tekst komt uit de handlettering set en is ook gestempeld met de 3D pearl paint, dezelfde kleur als het achtergrondje op het kleine kaartje.



De vlindertjes heb ik ook gemaakt met behulp van een mask stencil


Dit zijn de gebruikte Craft Sensations materialen op deze kaart.










Groetjes 


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie, zo uitgebreid en veel in 1 kaart.
    Echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Sandra, erg mooie combinatie van materialen!!! Zo jammer, dat in 3 grote Actions bij mij in de buurt nog steeds niet die Handletteringstempels te koop zijn, zucht!!

    BeantwoordenVerwijderen