Pagina's

woensdag 12 januari 2022

Coffee lover

 

Ik ben dol op koffie en daarom heel erg blij met het super toffe papierblok met koffieplaatjes en prachtige kleuren die helemaal in het koffiekleurenpalet passen...


Ik doe dit jaar weer mee met een Round Robin en vond het wel leuk om daar mijn gemaakte kaartjes in te doen om zo wat over mezelf te vertellen, koffie zegt genoeg toch?


Extra fijn van deze nieuwe blokken is dat er kleine tekst strookjes in zitten 
die je weer leuk op je kaart kan verwerken.




Ik heb inmiddels meerdere kaarten gemaakt met dit papier, ben jij er ook al mee aan de slag gegaan?
Heel benieuwd wat jullie ermee hebben gedaan.


Ik hoop op een creatief jaar samen met jullie,

Gebruikte materialen van Craft Sensations:

Ik heb het middelste blok van de bovenste rij gebruikt.











4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi papier weer ja! op google opgezocht wat een round robin is, maar ik begrijp er uit dat je dan dit mooie werkje van jou weer opstuurt naar iemand anders? en wat dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Round Robin doe je inderdaad met een groepje en je boekje gaat dan langs alle deelnemers die er in ons geval dan 8 pagina's inmaken. Aan het eind vd Round Robin krijg je je eigen boekje gevuld weer terug en kan je genieten van alles wat iedereen daarin gemaakt heeft. Superleuk om voor anderen journalpagina's te maken over onderwerpen die in de voorstelpagina's van die persoon staan ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow net paper collction coffee gekocht zo mooie kleuren met stickers er in labels en kalender . enz

    BeantwoordenVerwijderen