Pagina's

zaterdag 15 augustus 2020

jungle kaarten met washi tape

 

goede morgen,

deze kaarten liggen al even te wachten om online te mogen, dit keer hele simpele washi tape kaarten met thema jungle. De washi tape past prachtig bij de dieren stempel, deze stempels kunnen ieder moment in de winkel liggen.

Deze kaartjes zijn heel simpel te maken, ik heb een aantal rolletjes tape uitgezocht die ik leuk vind en ben ze gewoon op rij gaan plakken en heb zowel links als rechts even veel ruimte gehouden. Af en toe heb ik de tape over elkaar geplakt net hoe het uit komt.

Boven en onder heb ik verschillende maten door elkaar voor een leuk effect, bij de hoek waar het meeste wit op de kaart zit heb ik wat bling steentjes of sequins geplakt in de kleur die er leuk bij past.

Bij sommige plaatjes heb ik alleen geïnkt aan de randen, bij sommige heb ik er een zwart randje cardstock achter gedaan om het beter uit te laten komen, je kunt natuurlijk de plaatjes ook nog inkleuren.

Deze kaarten zijn ook leuk om met kinderen te maken, ik heb deze nog op de camping gemaakt met mijn buurmeisje die ook van knutselen houd, dit was een groot succes. 

Ik heb steeds dezelfde lay-out aangehouden om het simpel te houden. je kunt natuurlijk je eigen draai aan de kaarten geven.

Gebruik je andere thema stempels en andere soorten tape krijg je weer een totaal andere kaart, ik heb weer een voorraadje klaar om te versturen. Ga je de kaartjes ook maken dan zie ik ze graag terug op facebook.


wat heb ik gebruikt:









Geen opmerkingen:

Een reactie posten