Pagina's

maandag 5 februari 2018

Happy birthday to you

i.v.m de verhuizing van mijn workshopruimte heb ik een paar maanden geen workshops kunnen geven, maar nu is het weer zo ver de nieuwe workshopruimte is zo goed als klaar en de workshops kunnen weer gegeven gaan worden.
Deze kaart heb ik gemaakt als voorbeeld voor de workshop en op deze kaart heb ik ook heel veel Craft Sensations materialen gebruikt.



Als kaart basis heb ik kraft papier gebruikt
Daarop heb ik gemat met wit metalic cardstock




Het design papier komt uit deze paper pad serie
ik heb het design papier gebruikt Lucky charm


De bloemen stempel en de uitgestanste swirls komen uit deze stempel serie


De bloemen heb ik ingekleurd met de zig markers

De tekst op het blauwe kaartje komt uit de handlettering stempel set






Groetjes 



12 opmerkingen:

  1. Wauw prachtig😍😍 Karin. Mag ik vragen waar jij de spullen van Craft Sensations koopt? Ik weet dat action een deel verkoopt, maar bij jou zie ik spullen die ik daar nog nooit gezien heb. 💞🍀Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Monica, alle materialen die ik gebruikt heb zijn te koop bij action. Mocht het zijn dat het ergens anders te koop is dan vermelden we dat er bij. Maar alles wat je op dit kaartje ziet (m.u.v.het stukje verbandgaas) word bij action verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Bij ons hebben ze dan niet alles. Wij hebben toch een vrij grote action.

      Verwijderen
    2. In principe zouden ze overal hetzelfde moeten hebben liggen. maar sommige arikelen lopen zo goed dat op het moment dat ze in winkel komen te liggen bijna gelijk weer zijn uitverkocht

      Verwijderen
    3. Ik heb dat toevallig vandaag nagevraagd, maar volgens hen zit er verschil in, omdat het afhankelijk is van de grote van de winkel.

      Verwijderen
  3. Een schitterende kaart! Super mooi gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo gaaf.
    Wat maak jij toch een prachtige kaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen