Pagina's

maandag 19 juni 2017

cadeau kaart

Hallo allemaal

Ik vind het leuk om een kleine cadeautje te maken, niet omdat het moet maar gewoon omdat iemand het verdient of om te bedanken.
deze keer wilde ik  iets te maken waar ik iets lekkers in kon verwerken en dus heb ik een cadeau kaart gemaakt in plaats van een doosje.



Ik heb de basis van de kaart gemaakt van Cardstock en Design papier van Craft Sensations


De bloemen heb ik gemaakt met een oudere clear stamp & cutting die stempel van Craft Sensations.
Ik heb deze gestempeld op het design papier en daarna bewerkt met hele dikke transparante embossing poeder zodat een bloem steviger word maar ook een mooi doorzichtig laagje krijgt.

Doordat het boekje 19cm lang is en ik 15cm x 15cm design paper pads heb gebruikt heb ik 2 soorten papier op de kaft gebruikt dat geeft ook nog een leuk effect.


Aan de binnen zijde van de kaart heb ik ook 2 verschillende printjes gebruikt.
Aan de linker zijde heb ik 2 doosjes gemaakt waar merci reepjes inpassen
en aan de rechter kant heb ik een vak gemaakt waar een reep chocolade in kan
Ook de bloemetjes heb ik op dezelfde manier verwerkt als op de voorkant alleen heb ik ze hier gestempeld op creme kleurig cardstock


Op de achterkant heb een mooie toepasselijke tekst verwerkt.
Hierbij heb ik verder geen versiering gedaan omdat ik het niet al te druk wilde maken 
En soms kan het ook mooi van eenvoud zijn.


Dit is toch een leuk aardigheidje om te geven en chocolade doet het in de meeste gevallen altijd goed 


Dit is zijn de patronen om de basis van de kaart mee te maken.
de maten staan in de patronen.
De maten voor het matten met cardstock en design papier staan hier niet bij aan gegeven deze kun je zelf bepalen


Het patroon voor de basis van de kaart (de omslag)

Het patroon van het schuine vak rechts in de kaart






Het patroon van de doosjes links in de kaart, dit patroon 2 x uitsnijden.




Mocht je dit patroon gebruiken dan zou ik wel heel leuk vinden als je het eind resultaat op de onze facebook groep "Creatief met Craft Sensations" komt laten zien.

Heel veel plezier er mee


Een hele fijne dag allemaal!!





24 opmerkingen:

  1. Super leuk. Waar haal je het leuke patroon vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Yvonne, het patroon staat inmiddels in het blog bericht en bij de tutorials. Ik zou het wel heel leuk vinden als je het eind resultaat laat zien op onze facebook groep "Creatief met Craft Sensations" Veel plezier er mee!!

      Groetjes Sandra

      Verwijderen
  2. Dankjewel Yvonne, Het idee kwam ik op internet tegen en ben dit na gaan maken van een foto en heb er mijn eigen draai aan gegeven.
    Ik zal van de week als ik tijd heb de maten opschrijven en hier bij zetten.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ik las even mee, maar zou het ook heel leuk vinden om hier de maten van te krijgen van je ......... hij is gewoon superleuk geworden !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Angelicaatje, daar word aan gewerkt dus hou de facebook pagina of het blog maar goed in de gaten ;)

      Groetjes Sandra

      Verwijderen
    2. Beste Angelicaatje, het patroon staat inmiddels in het blog bericht en bij de tutorials. Ik zou het wel heel leuk vinden als je het eind resultaat laat zien op onze facebook groep "Creatief met Craft Sensations" Veel plezier er mee!!

      Groetjes Sandra

      Verwijderen
  4. Heel mooi, diegene die hem ontvangt zal wel heel blij hiervan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!!.Laten we het hopen maar dat zal vast wel hoor. Ze heeft in ieder geval dubben en dwars verdient ;)

      Groetjes Sandra

      Verwijderen
  5. Bin total begeistert von Deinen tollen Inspirationen, vielen Dank!
    Finde leider keinen Ɯbersetzer! Ich wĆ¼rde soooo gerne auch den Text lesen und verstehen kƶnnen! WƤre das bitte mƶglich?
    Besonders liebe GrĆ¼ĆŸe schickt die Eva!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Eva, danke fĆ¼r den netten Kommentar. Ich werde so schnell wie mƶglich versuchen, einen Ɯbersetzer auf dem Blog zu setzen.
    GrĆ¼ĆŸe Sandra

    BeantwoordenVerwijderen


  7. Lieber Eva, da ist ein Ɯbersetzer auf dem Blog.;)

    GrĆ¼ĆŸe Sandra

    GrĆ¼ĆŸe Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk Sandra. Ik ben ook benieuwd naar de maten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jannie

      Groetjes Sandra

      Verwijderen
    2. Beste Jannie, het patroon staat inmiddels in het blog bericht en bij de tutorials. Ik zou het wel heel leuk vinden als je het eind resultaat laat zien op onze facebook groep "Creatief met Craft Sensations" Veel plezier er mee!!

      Groetjes Sandra

      Verwijderen
  9. Schitterend geworden en heel erg leuk geworden. Ook ik wacht met spanning op het patroontje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Angelique

      Groetjes Sandra

      Verwijderen
    2. Beste Angelique, het patroon staat inmiddels in het blog bericht en bij de tutorials. Ik zou het wel heel leuk vinden als je het eind resultaat laat zien op onze facebook groep "Creatief met Craft Sensations" Veel plezier er mee!!

      Groetjes Sandra

      Verwijderen
    3. Dank je wel Sandra, zal ik zeker doen.

      Verwijderen
  10. Sorry, habe den Ɯbersetzer gefunden, dankeschƶƶƶƶn Sandra!
    Herzlichen Dank und viele liebe GrĆ¼ĆŸe, die Eva!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk gedaan Sandra... bedankt voor het delen!!!
    Groetjes Aag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige cadeaukaart heb je gemaakt. En leuk dat je met ons de patronen wilt delen dank je wel.
    Grt van Judith en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen