Pagina's

zaterdag 5 juni 2021

mini album gepimpt

 

Goede morgen,

ken je dat alles last minute nog gedaan moet worden...... qua hobby heb ik het eigenlijk nooit, alleen vandaag, vers van de pers zullen we maar zeggen.

Vorige week stuitte ik bij de Wibra op dit leuke 15x15 mini album, deze had ik nog niet in mijn verzameling dus kon hem natuurlijk niet laten liggen.

Ik heb de voorkant gepimpt met het nieuwe zwart / wit blok, waar ik echt verzot op ben. Al schuivend ben ik tot de lay-out gekomen en heb de basis op de kaft geplakt.

Onder de tekst zit 3-d tape en op het grote witte vlak van het plaatje heb ik 2x een paar rondjes gestempeld om het witte wat te breken. 


Daarna heb ik er nog wat roosjes en bling opgeplakt om het af te maken. Oh ja en nog een stukje kant onder de tekst.


Nu nog bedenken wat voor bestemming het boekje gaat krijgen. 


wat heb ik gebruikt:









2 opmerkingen:

  1. Oh leuk! Heb deze ook bij de wibra vandaan en ook twee paperpads van CS. Binnenkort ook maar eens mee aan de slag gaan.

    BeantwoordenVerwijderen