Pagina's

maandag 23 april 2018

een kaartje om te laten weten.....

Soms wil je graag iemand een kaartje geven om even te laten weten 
wie ziek is wordt niet vergeten.



Degene waar ik dit kaartje voor gemaakt heb is houd heel erg van vogeltjes de plaatjes van Syta van Gelderen paste heel mooi bij dit design papier 
Het design papier wat ik gebruikt heb komt uit het paper pad Victorian Secret




De blaadjes heb ik gemaakt met een oudere stans uit deze serie



De tekst ik heb uitgeprint op vellum (perkament papier)
op deze manier zie je de achtergrond er toch nog wel door heen maar valt de tekst toch goed op



Omdat het de bedoeling is dat de je kaart open weg zet heb ik de voorkant heel bewust heel rustig gehouden.
Ik heb het design papier bewerkt met een deco stencil met glitter pasta van cosmic shimmer.
Het is een transparante pasta maar de glitters die er in zitten nemen de kleur aan van het papier waardoor het net is of de bloemen nu blauw zijn.







Groetjes



2 opmerkingen: