Pagina's

woensdag 2 december 2020

Scrapbook in zwart-wit

 

Sinds kort doe ik mee met een Round Robin, waarbij ik elke 3 weken een boekje van iemand door de bus krijg waar ik weer 8 pagina's in mag maken. Zo superleuk om te zien wat iedereen dan al in die boekjes heeft gemaakt en hoe creatief iedereen is en zijn best doet om iets moois te maken voor degene waar het boekje van is. Ik probeer wat pagina's te maken waarvan ik denk dat het bij die persoon past maar soms heb je minder informatie en moet je zelf wat bedenken.


Dit keer is het boekje geen kleintje, zoals tot nu toe meestal op A5 formaat maar een A4 boek met spiraal en dus best een beetje een extra uitdaging hoor...
Ik zoek op Pinterest naar een sketch voor een indeling van deze pagina maar omdat die op A4 is, 
pas ik hem nog wel een beetje aan.
Ik vind de zwart-wit papierblokken van Craft Sensations erg tof dus ik kies ervoor om deze pagina in zwart-wit te maken en voeg wat kraft toe voor een mooi accent.  


Hebben jullie de prachtige plaatjes ook ontdekt in de papierblokken van 30x30 cm?
Ik vind ze ideaal om te verwerken in mijn scrapbook en journals.


Ik kan echt niet dansen hoor maar altijd prachtig om naar te kijken...


In dit boek hoefde alleen de rechterpagina gevuld te worden maar kan het soms niet laten om op de andere pagina toch even een accentje aan te brengen zodat ze mooi bij elkaar passen en de andere pagina niet zo kaal is, later heb ik het kaartje toch nog in een pocket van kraftpapier gestoken (sorry vergeten een foto van te maken) en de rechterpagina nog opgeleukt met wat sequins.

Creatieve groetjes,


Ik heb de volgende producten van Craft Sensations gebruikt:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten