Pagina's

woensdag 13 april 2022

"Drinks and homemade with Love"


Hallo allemaal,
Vandaag heb ik twee mapjes om aan jullie te laten zien. Het zijn eigenlijk "snail mail" pockets in een verzamelmapje dat ik gevonden heb op you tube bij Septeria 18. 
Het zijn echt leuke mapjes waar je van alles in kwijt kan, leuk om cadeau te doen of om lekker zelf te houden. Ik heb ze met veel plezier gemaakt en bedacht dat ze ook erg leuk zijn om met jullie te delen op ons blog en het uit te werken voor jullie. De maten die ik gebruikt heb zijn ook die van Septeria 18 maar ik heb er ook de centimeters bij gezet. Van het grote mapje en het envelopje heb ik de maten aan gepast en in centimeters beschreven. 


Hieronder heb ik eerst een aantal foto's voor jullie van hoe ik mijn mapjes gevuld heb. En natuurlijk is alles weer afkomstig uit de mooie 30.5 - 30.5 cm blokken van Craft Sensations.











Hieronder dan stap voor stap de opbouw van de kaartjes, het mapje en envelop. 


Het vellum dat ik hieronder beschreven heb is een optie maar niet persé nodig.


Mapje 1:



Mapje 2:


mapje 2 wordt op mapje 1 geplakt.




wil je het strookje vellum gebruiken dan wordt het er nu op deze manier tussen geplakt.


dit is de voorkant als het af is....


en dit de achterkant.


Hieronder het omslag mapje, deze heb ik alleen in cm.



nadat het tussen stukje weggeknipt is heb ik de binnen hoeken afgerond met een hoek pons.



Ook de boven hoeken heb ik met een hoekpons afgerond.


Hieronder dan mijn maten van het envelopje...




Dit is dan hoe ik het geheel verwerkt heb met het mooie design papier van CS. Ik hoop dat het voor jullie een inspiratie is om er ook mee aan de slag te gaan en dat jullie het resultaat weer met ons willen delen op onze facebook pagina. Voor nu creatieve groetjes, Sonja.


Van de producten van Craft Sensations heb ik voor deze blog o.a. gebruik gemaakt van...













 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten