Pagina's

zaterdag 13 maart 2021

post-it houder

 

Goede morgen,

Ik heb dit project al een tijdje liggen, omdat het wat lastig is/was om een post-it boekje te kopen had ik deze nog niet on line gezet, maar ik zag dat deze post it boekjes ook gewoon bij de supermarkt te koop zijn. Vandaar dat ik hem toch nu met jullie wil delen.
Het is erg makkelijk om te maken en dus ook zeer geschikt als klein cadeautje, en wat nog leuker is, Craft sensations heeft nu kleine gelpennen in het assortiment deze passen er precies bij/in.


Op de foto zie je een andere pen deze is te groot voor het boekje, de nieuwe gelpennen zaten in onze laatste DT pakket ;)

Hoe maak je de omslag:
Ik heb een strook cardstock gesneden van 10,5 cm x 29 cm en deze gerild op 14 cm en 15 cm, voor de binnenkant heb ik 2 stukken designpapier van 13,5 cm x 10 cm gesneden. 
Het stukje waar de pen in komt is een strookje van 2cm breed, deze heb ik om de pen gevouwen voor de maat en iets losser onder het post-it boekje geplakt. 


Voor de voorkant heb ik 2x een tak uit gestanst en bloemen gestempeld en gestanst. het designpapier is 10.5 cm bij 8,5 cm. De randjes heb ik aangesmeerd met tipex low budget en leker snel droog.
Onderin de hoek heb ik nog een tekst gestempeld, en het designpapier heb ik opgeplakt met foamtape zodat deze iets hoger is, ook de bloemen heb ik met foamtape opgeplakt.



Veel plezier met het maken van het boekje, 
mocht je hem na maken, show je hem dan even in de groep?
 



Wat heb ik gebruikt:








Geen opmerkingen:

Een reactie posten