Pagina's

maandag 22 januari 2018

van knijperdoosje naar verjaardagskaart

Laatst zag ik bij action hele leuk houten doosjes met daarin kleine knijpertjes liggen.
Ik heb de knijpertjes er uit gehaald en het doosje omgetoverd tot een soort van kaart.
Op die manier heb je eens iets heel anders om te geven wat tevens ook gelijk een leuk kadootje is


Ik heb het knijperdoosje leeg gemaakt en de randen van het doosje met gouden gilding polish bewerkt, het is op de foto een beetje moeilijk te zien maar er zit een licht gouden glans op de randen van het doosje

Daarna heb ik het doosje bekleed met design papier en daarvoor heb ik het papier gebruikt uit deze papier pad serie ik heb verschillende blokken met elkaar gecombineerd
Let wel goed op dat je alle vakjes apart opmeet want er zit altijd wel een paar mm verschil in per vakje

Het papier heb ik met mod podge op het doosje vastgeplakt op die manier weet je dat het zeker goed blijft zitten want met gewone papierlijm wil het nog wel eens los laten op hout.

Daarna heb ik een stukje bakerstwine over het doosje gespannen en vastgeplakt aan de zijkant onder een stukje design papier


Ik rondjes geponst van design papier en die op elkaar geplakt en daarop heb ik houten lettertjes geplakt


De rondje kaartjes heb ik met een knijpertje vast geklemd op het bakerstwine 
en op deze manier heb ik er soort van verjaardagskaart van gemaakt.





Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten