Pagina's

woensdag 10 maart 2021

Journaling Challenge: Hakuna Matata

 


Hakuna Matata betekend maak je geen zorgen...
Het is misschien bijna onmogelijk maar wat is het fijn als eens even je stil kan staan 
en kan genieten van alles om je heen. 


In de natuur kan ik me beter ontspannen dus ik ga graag fietsen en wandelen om zo mijn hoofd lekker te maken en te genieten van de prachtige natuur, de vogels en dieren.


Don't worry, be happy...
Ik hoop dat je met journalen ook kan ontspannen en even 'uit je hoofd' kan zijn.
Even geen zorgen maar creatief bezig zijn.

Hier zie je nog hoe ik mijn pagina heb opgebouwd:


Ik maak op deze pagina's weer een achtergrond met modelling paste 
zodat de pagina's al beter bij elkaar passen.
Wat een toffe stencils heeft Craft Sensations, ik gebruik ze dan ook erg veel.


Ik pak nog steeds graag de paperblokken van Craft Sensations omdat daar mooie plaatjes inzitten.
Ik mat dit keer op mijn relaxte manier dus lekker scheuren ;)
De randjes zet ik aan met een beetje bruine inkt.


De maand stempel ik dit keer op kraft papier en ook die scheur ik uit 
zodat de stijl weer overeenkomt met de linkerpagina.
Ik stempel met de honingraat nog wat op de achtergrond 
en gebruik de tekst stempel Bee Happy. 
Ik maak met mijn lettertang de tekst van het thema en plak deze ook op de pagina.

Laten jullie ook deze maand ons weer meegenieten van jullie pagina's?
Je kan ze posten in het album van maart.
Ik ben weer heel benieuwd!

Creatieve groetjes,


Ik heb de volgende artikelen van Craft Sensations gebruikt:

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten