Pagina's

vrijdag 25 december 2020

Tafeltje met deco-patch

 

Goede morgen allemaal,

Allereerst wil ik jullie hele fijne dagen wensen, iets anders als anders maar maak er iets van. Gisteren hebben we met ons gezin cadeautjes uitgepakt, en vanavond gaan we lekker gourmetten.

Maar daar komen jullie niet voor op het blog kijken natuurlijk.. Ik heb onlangs via marktplaats een 2e hands klap tafeltje op de kop getikt, hiervan was het blad niet meer zo mooi dus die heb ik opgepimpt.

Ik heb al eens eerder een bericht gepost met deco-patch, dat was een doosje dit is iets groter, maar prima te doen ik ben er in totaal ongeveer 2 uur mee bezig geweest.


Eerst heb ik de spullen klaar gelegd, een designblokje van 10cm x 10cm, deco glue een kwast en natuurlijk mijn werkblad.


Ik heb eerst nog een ster op mijn blad getekend, en de lijntjes daarvan overgetrokken met een dikke posca stift. Ook ben ik begonnen met 2 kleurtjes uit te kiezen en daar de velletjes van te scheuren. Ik heb ongeveer blokjes van 1cm x 1cm gemaakt.


Ik ben begonnen met de ster, ik heb 1 punt alvast met de kwast voorzien van een flinke laag lijm, daarop gaat steeds een stukje papier die ik weer aan de bovenkant voorzie van lijm met de kwast.

 Nadat de ster klaar was ben ik met de buitenkant verder gegaan. Het fijne van deco-patch is dat je tussendoor gewoon kunt stoppen en weer verder kunt gaan als je weer tijd / zin hebt.


Nadat ik het hele blad voorzien heb van deco-patch heb ik er nog een laagje lijm overheen gesmeerd en dit een nacht laten drogen.


Ik heb de 10cm x 10 cm blokjes gebruikt maar de 15cm x 15cm blokjes kun je hier ook erg goed voor gebruiken.
Heb je nog vragen stel ze gerust, maak je ook iets leuks met deco-patch laat het dan zien op facebook.



wat heb ik gebruikt:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten