Pagina's

vrijdag 1 juli 2022

Sketch Juli......

  


De nieuwe sketch is weer van start gegaan bij Creatief met Craft Sensations.

Toen ik deze sketch zag dacht ik gelijk daar moeten heel veel bloemetjes op .



Ik begon met de basis een vierkant kaartje van 15 x 15 cm 
en dan alle andere delen op maat snijden .
en er een neutraal designpapiertje op deze heb ik aan de randjes wat geïnkt.







Een heleboel bloementjes uit geponst .
en hier ook de randjes wat bruin geïnkt
En ze dan netjes recht opgeplakt. 












Daarna op de bloemen nog wat van die mooie steentjes geplakt.


Voor de tekst gebruikte ik deze stempel en knipte daar twee stukjes van .
En klaar was mijn kaart voor deze maand .
Doen jullie ook gezellig mee met de sketch van deze maand ?

 


Gebruikte materialen.

































Geen opmerkingen:

Een reactie posten