Pagina's

donderdag 8 november 2018

kadobox met geurkaars

Er is niks zo leuk als zelf kadootjes maken en vandaag wil ik jullie graag deze kadobox laten zien.
Ik heb de kadobox gemaakt met verschillende Craft Sensations materialen.
.
Ook heb ik bijpassend bij de kadobox zelf een geurkaars gemaakt in bijpassende kleur met rozen geur en het glas ook bekleed met hetzelfde design papier als dat op de box verwerkt zit.


Ook heb ik één van de ovale siermallen die ik zelf gemaakt had
verwerkt op deze box Klik hier om te lezen hoe je deze mooie mallen
zelf kunt maken met een Craft Senstations swirl stansje


Ik heb de basis van het doosje gemaakt van Wit carstock
Ik heb gemat met beige kleurig metalic cardstock en ik heb het 
design papier "It's a beautiful day" gebruikt
deze komt uit de nieuwe papier pad serie dit zijn pads van 15cm x 15cm 





Het doosje heeft een soort van diamant vorm, daardoor kun je heel leuk met verschillende design papiertjes werken. Door niet al te drukke papiertjes uit te zoeken hou je er toch rust in ondanks de verschillende motiefjes. 




Dit is de achterkant van het doosje, zo zie je de vorm van het doosje iets beter



Hier kun je nog iets beter zien hoe mooi de rand is geworden van de stans, en gebruik je een andere vorm dan krijg je gelijk weer een heel anders soort mal.


De bloemen heb ik gemaakt met stempels uit deze stempel set

Deze heb ik gestempeld op verschillende kleuren metalic cardstock en bewerkt met witte embossing poeder daarna uitgeknipt en opgebold zodat ze ook meer vorm krijgen.


De tekst heb ik gestempeld met een tekst uit deze stempelserie


Ook de tekst heb ik bewerkt met embossing poeder dat kun je op de foto hieronder goed zien
Door een embossing poeder met glitters te kiezen gaat de tekst mooi glimmen.
Achter de bloemen heb ik nog een stukje gaas verband verwerkt.


De hartjes van de bloemen heb ik gemaakt met kleine groene sterretjes uit de craft bottle's




op het handvat van de kadobox heb ik een aan weerskanten lint geplakt




Om het doosje te sluiten heb ik een flapje gemaakt dat over het doosje valt daar heb ik een magneetje in verwerkt zodat het mooi sluit en goed dicht blijft.
Op het flapje heb ik een knoopje geplakt





Om het doosje aan de onderkant nog wat te versieren heb ik eerst een reepje design papier gescheurd
daarover heb ik verschillende lintjes geplakt






En tot slot heb ik daar nog wat gemstones op geplakt



De kaars heb ik zelf gemaakt ik heb daar geprobeerd de kleur bij passend bij de kadobox te krijgen en dat is aardig goed gelukt, ik heb daar wat rozengeur aan toegevoegd. Ik heb het glas beplakt met het zelfde papier en lint als de onderkant van het doosje.
Alleen heb ik er een andere bloem op verwerkt.




De bloem heb ik gemaakt met een stempel uit een nieuwe stempel serie 

Ik heb de bloem eerst met paarse inkt gestempeld op wit cardstock
daarna heb ik de bloem nog eens gestempeld op het gestippelde design papier en de kleinere bloem uitgeknipt.
Daarna heb ik dezelfde bloem voor de 3de keer gestempeld weer op wit cardstock en nu bewerkt met embossing poeder daarna heb ik enkel het hart van de bloem uitgeknipt en de 3 delen op elkaar geplakt
daarna nog kleine strass steentjes uit de craft botteles geplakt op de stippen van de bloem en op deze manier kun je hele leuke 3D bloemen maken.










Ik heb dit doosje gemaakt naar aanleiding van een you tube filmpje
ik heb het patroon geprobeerd zo goed mogelijk uit te tekenen zodat jullie er ook mee aan de slag kunnen.
Heb je nu ook zo'n leuk doosje gemaakt met CS materialen dan zouden wij het wel heel leuk vinden als jullie deze komen laten zien op onze facebook groep







Groetjes 




2 opmerkingen: